­

contract serviceEste o intrebare la care multi utilizatori case de marcat cauta un raspuns.

         Un aspect important privind casele de marcat este acela ca achizitia unei case de marcat nu inseamna si achizitia de servicii ulterioare. Aceste servicii se executa contracost sau in baza unui contract de service.

Lasand la o parte faptul ca, incheierea unui contract de asistenta si furnizare de consumabile, este obligatorie conform OUG 28/1999, este important pentru gasirea raspunsului, sa vedem ce drepturi si obligatii avem in baza acelui contract.

Sunt unele Unitati Service si vanzare case marcat, care prin incheierea unui contract de service nu ofera nici un avantaj utilizatorului. Singurul "avantaj" este acela ca trebuie, lunar, sau anual sa plateasca o suma, pentru nimic. De aici si revolta multora cand li se propune un contract de service pentru case de marcat.

Contract Service

Un contract de service corect, care sa ajute utilizatorul in activitatea sa, ar trebui sa contina minim urmatoarele obligatii din partea Unitatii Service:

  • Preturi preferentiale pentru consumabile, precum si livrarea acestora, gratuite la sediul Utilizatorului. 
  • Ridicarea casei de marcat fiscale, defecte, de la sediul Utilizatorului, repararea si aducerea inapoi a casei - deplasarea si manopera fiind gratuita;
  • Introducerea lunara de noi articole se face gratuit;
  • Revizia anuala - gratuita;
  • Reprogramarea casei de marcat - gratuita
  • Repunerea in functiune a casei defecte in maxim 72 ore.
  • Cei care nu au contract de service pot avea surpriza ca Unitatea service sa perceapa niste sume mari pentru repararea casei de marcat, binenteles, repararea facandu-se intr-un termen mai mare;
  • Extragerea de rapoarte fiscale din casa de marcat - gratuita;

Conform OUG 28/1999 incheierea unui contract de service pentru casa de marcat este obligatorie. ALEGEREA ESTE A DVS.!


You don`t have permission to comment here!
­