­

COMANDA ONLINE

Daca clientul nu doreste sa se deplaseze la sediul nostru, pentru judetul Prahova, va punem la dispozitie posibilitatea de a ne deplasa la dumneavoastra sau de a folosi curieul rapid. Pentru intreaga procedura de achizitionare a casei de marcat vor fi necesare doua deplasari.

  1. Se va lua legatura cu reprezentantii firmei Dianex pentru stabilirea detaliilor (tipul casei de marcat, adresa de fiscalizare, etc.).
  2. Clientul va trimite pe adresa de email:  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
    • Certificat de inregistrare
    • Certificat constatator cu adresa exacta de fiscalizare
    • Buletin administrator, sau persoana care va fi trecuta in acte
    • Lista cu produse ce vor fi introduse in casa de marcat (denumirile produselor trebuie sa aiba lungimea maxima in functie de casa de marcat achizitionata)
  3. Veti primi pe email Factura proforma. 
  4. Dupa ce se face plata, veti primi pe email (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra):
    • Factura fiscala pentru plata efectuata
    • Cerere si declaratie atribuire numar de ordine
    • Cerere fiscalizare
    • Declaratie de instalare
    • Certificat garantie si furnizare consumabile
    • Contract de service: (daca se opteaza pentru asa ceva)
  5. Descarcati actele primite, verificati corectitudinea lor, semnati si stampilati (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra).
  6. Se va intocmi dosarul cu documentele necesare fiscalizarii casei de marcat (doar daca nu doriti sa venim la Dumneavoastra). El contine:
    • Cerere si declaratie atribuire numar de ordine: 2 ex.
    • Cerere fiscalizare : 2 ex.
    • Declaratie de instalare: 4 ex.
    • Certificat garantie si furnizare consumabile: 2 ex.
    • Contract de service: 2 ex. (daca se opteaza pentru asa ceva)
  7. Acest dosar se va trimite la sediul Dianex din Ploiesti prin curier (Plata va fi suportata de catre client), sau livrat personal de client.

Daca ati optat pentru deplasare la dumneavoastra pasii 4,5,6,7 vor fi realizati in momentul primei deplasari a tehnicianului firmei Dianex.

Dianex Serv va obtine de la Administratia Financiara Teritoriala din Prahova numarul de ordin necesar fiscalizarii, va programa casa, si o va fiscaliza

ATENTIE!!! Dupa fiscalizare, in maxim 24 de ore lucratoare, clientul trebuie sa depuna la administratia financiara de care apartine punctul de lucru dosarul care dovedeste achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat.

Acest dosar contine :

  • Numarul de ordin folosit la fiscalizare: 2 ex.
  • Declaratie de instalare: 4 ex.
  • Cartea de interventie : trebuie semnata si stampilata de client
  • Registru special: trebuie samnat si stampilat de client

De aceea, actele si casa de marcat vor fi ridicate personal de catre client de la sediul Dianex din Ploiesti , sau le va primi prin curier rapid (plata va fi suportata de catre client).

Dupa inregistrarea fiscalizarii de catre client la Administratia financiara de care apartine punctul de lucru, clientul va trimite prin curier la sediul Dianex din Ploiesti (Plata va fi suportata de catre client),sau va aduce personal doua din Declaratie de instalare inregistrate.

Daca punctul de lucru apartine de administratia financiara din Ploiesti sau Boldesti Scaeni, acest dosar va fi depus de catre reprezentantii Dianex Serv.

COMANDA ONLINE

Pentru clientii care nu au puct de lucru in judetul Prahova achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat se poate face fara deplasarea la sediul nostru.

  1. Se va stabili impreuna cu reprezentantii firmei Dianex Serv toate detaliile necesare (tipul casei de marcat, adresa de fiscalizare, etc.).
  2. Ne veti trimite pe adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. urmatoarele:
    • Copie Certificat de inregistrare
    • Copie Certificat constatator cu adresa exacta de fiscalizare
    • Copie Buletinul administratorului, sau a persoanei care va fi trecuta in acte
    • Lista cu produse ce vor fi introduse in casa de marcat (denumirile produselor trebuie sa aiva lungimea maxima in functie de casa de marcat achizitionata)
  3. Veti primi pe email Factura proforma
  4. Dupa ce se face plata, veti primi pe email
    • Factura fiscala pentru plata efectuat;
    • Cerere fiscalizare;
    • Cerere atribuire numar de ordine
    • Declaratie de instalare
    • Certificat garantie
    • Contract de service: (daca doriti)
  5. Descarcati actele primite pe email, verificati corectitudinea lor, le semnati si stampilati .
  6. Se va intocmi dosarul ce va contine documentele necesare fiscalizarii casei de marcat fiscale. El va contine:
    • Contract vanzare-cumparare: 2 ex.
    • Cerere fiscalizare : 2 ex.
    • P.V. de instruire: 2 ex.
    • Cerere atribuire numar de ordine: 2 ex.
    • Declaratie de instalare: 4 ex.
    • Certificatul de garantie: 2 ex.
    • Contractul de service: 2 ex. (daca doriti)
  7. Acest dosar se va trimite la sediul Dianex din Ploiesti prin curier (Plata va fi suportata de catre client), sau livrat personal de client.
  8. Dianex Serv va obtine de la Administratia Financiara Teritoriala din Prahova numarul de ordin necesar fiscalizarii, va programa casa, si o va fiscaliza.

Durata obtinerii numarului de ordin necesar fiscalizarii este de aproximativ 3 zile lucratoare.

ATENTIE!!! Dupa fiscalizare, in maxim 24 de ore lucratoare, clientul trebuie sa depuna la administratia financiara de care apartine punctul de lucru dosarul care va dovedi achizitionarea si fiscalizarea casei de marcat.

Dosar va contine :

  • Numarul de ordin folosit la fiscalizare: 2 ex.
  • Declaratie de instalare: 4 ex.
  • Cartea de interventie : trebuie samnata si stampilata de client
  • Registrul special: trebuie samnata si stampilata de client

Actele si casa de marcat vor fi ridicate personal de catre client de la sediul Dianex din Ploiesti , sau le va primi prin curier rapid (plata va fi suportata de catre client).

Dupa inregistrarea fiscalizarii de catre client la Administratia financiara de care apartine punctul de lucru, clientul va trimite pe email, prin curier la sediul Dianex din Ploiesti, sau va aduce personal doua din Declaratie de instalare inregistrate. 


­